سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در زندگی هریک از افراد بشر دو راه وجود دارد: راه خوب و راه بد. اگر بعضی راه خوب را انتخاب می کنند برای آن است که راه بد بر اثر کثرت عبور ما بسته است!

سه کلمه ی جادویی

این سه کلمه ی جادویی را در روز چندین بار به کار ببرید: لطفا،متشکرم،ببخشید.

دو کلمه ی شوم
در زندگی خانوادگی،شوم ترین کلمات این دو هستند:مال من،مال تو.
در مکان های عمومی
در اتوبوس،مطب وسایر مجامع عمومی بهتر است جای خودتان را به مسن ترها بدهید.چه زن،چه مرد.اگر برای فرزند نوجوان تان جایی را اختصاص داده اید،از او بخواهید جایش را به فرد مسن تر یا بچه دار یا معلول بدهد.فراگفتن ادب از سنین نوجوانی،خود یک پدیده ی بی نظیر است.هر روز برای یادگیری،یک فرصت جدید است.
قسم
هرچه بیشتر قسم بخوریم تا حرفمان را ثابت کنیم ،باور دیگران را نسبت به خود کاهش داده ایم.
در خانه
وقتی به خاطر رفتار متین تان در خارج از خانه مورد احترام قرار می گیرید، این رفتار را در خانه هم حفظ کنید.
معامله ی نسیه
صفر ارزشی ندارد ولی وقتی ارزش پیدا میکند که بعد از عدد صحیح قرار گیرد.اگر فروشگاهی به شما اعتبار داده تا نسیه معامله کنید،فکر کنید که ممکن است گذران آخر برج برای اوهم همان اندازه سخت باشد که برای شما.
اختلافات خانوادگی
پیش از ازدواج چشم ها را خوب باز کنید و پس از آن،کمی ببندید. اختلافات خانوادگی و گله های زناشویی را در خانه و در اتاق خود حل کنید نه جلو دوستانی که قرار است ساعاتی را با آن ها بگذرانید. هرگز آن ها را به شهادت نگیرید و وادار به پشتیبانی از خود نکنید. شاید واقعا با شما موافق نباشند.
ساعات مچی
ساعت مچی با بند چرمی یا فلزی مخصوص روز است.ساعت مچی بابند ظریف براق یا نگین دار زنانه مخصوص شب است که با لباس های تشریفاتی تر استفاده میشود. تنها آقایان می توانند ساعت با بند چرمین یا بند پوست مار و کروکدیل را در میهمانی های شب استفاده کنند.
حلقه ی ازدواج
 حلقه یا انگشتر در انگشت انگشتری دست چپ،نشانه ی داشتن نامزد یا همسر است ولی در سایر انگشتان این معنی را در بر نمی گیرد.
اتاق خواب
تا شب فرا رسید و چراغ ها روشن شد،پرده ی اتاق خواب را ببندید.پشت این دیوار پارچه ای است که زندگی خصوصی شما می گذرد.
انگشت اشاره
انگشت اشاره در حقیقت برای این آفریده نشده  که با آن افراد را نشان دهیم.(گرچه نامش انگشت اشاره است.)برای این آفریده نشده  که از طریق سوراخ های بینی،آناتومی داخل آن را کشف کنیم!
پشت فرمان اتومبیل
آیا تابحال، از خود سوال کرده اید که چرا بیش تر آقایان پشت فرمان اتومبیل یا پشت چراغ قرمز،در سوراخ بینیشان به دنبال مروارید می گردند؟
بخشنده ی پول
اگر دست و دل باز هستید،سعی نکنید دائم این موضوع را به رخ مردم بکشید و اگر برای نمایش بخشنده اید،بدانید مردم افرادی را که با دست راست پول می دهند و با انگشت دست چپ حساب آن را نگاه می دارند،به زودی خواهند شناخت.
برای جلب توجه 
گفته اند انسان برای آنکه حرف زدن بیاموزد،به دوسال وقت نیازمند است ولی برای موختن سکوت،پنجاه سال مهلت لازم دارد! برای آنکه در محلی توجه همراه تان را جلب کنید،صدایتان را بلند نکنید. اگر حرف های شما جالب باضشد،دیگران خود به گفته های شما توجه پیدا میکنند.
نگاه گویا
وقتی با شما حرف میزنند و یا شما با دیگری صحبت میکنید،اگر نباید به چشمانش نگاه کنید،دست کم به دهانش چشم بدوزید. چشم ها گویا هستند و ادراک را نشان می دهند و گرنه حرف زدن با دیوار مشکلی است. 
اخم
اگر دیگران بداخمند،شما خوش رو باشیدهزینه ی یک لبخند خیلی کمتر از هزینه ی برق است ولی خیلی بیشتر از آن روشنایی می خشد.
غیبت
اولین بار که به یاوه گویی و غیبت مبادرت می ورزیم،چه بسا برایمان جالب و حتی لذت بخش باشد.پس از مدت کوتاهی این کار عادت شده و جزء خصوصیات اخلاقیمان میشود.میگویند عادت ناپسند در روز های نخست از تار عنکبوت هم سست تر است اما به مرور از سیم های ضخیم هم سخت تر میشود.
 






تاریخ : دوشنبه 92/10/2 | 12:0 صبح | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

دریافت کد ابزار آنلاین
بلاگ گروه مترجمین ایران زمین
Susa Web Tools

کد ماوس